שני חיצים כתבות גליל ים שני חיצים עוברים לדירות גדולות יותר: כל הסיבות לרכישת דירת 4 חדרים בהרצליה

עוברים לדירות גדולות יותר: כל הסיבות לרכישת דירת 4 חדרים בהרצליה

דירת 4 חדרים בהרצליה

דירות 2 חדרים בהרצליה המניבות תשואה גבוהה או אולי דירת 4 חדרים בהרצליה, המניבות תשואה נמוכה יותר, אך מאפשרת לכם להתנהל מול דייר אחד, לקבל שכירות גבוהה יותר – ולא לרעוד מפחד כאשר המילים "מס דירה שלישית" מוזכרות שוב ושוב בחדשות. אספנו עבורכם את כל הסיבות לשדרג את המגורים לדירה גדולה יותר, באחת מהערים המבוקשות ביותר למגורים בארץ – הרצליה.

המשפחה גדלה? חדר לכל ילד

זוגות צעירים מתלבטים פעמים רבות בין דירת שלושה חדרים לבין דירת ארבעה חדרים. דירת שלושה חדרים מאפשרת אומנם לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים, אך דירת ארבעה חדרים מאפשרת לכם להישאר בדירה גם כאשר הילד השני מגיע. חדר ההורים והחדר לילד הראשון אינם מספיקים כאשר מגיעים זאטוטים נוספים – ולכן אנו ממליצים לשדרג את המגורים דירת ארבעה חדרים בהרצליה.

עוברים מתל אביב? עכשיו תוכלו לגור במרחב גדול יותר

אחד הדברים שמגלים כאשר עוברים ממרכז תל אביב למגורים בשרון הוא המרחב העצום שיש בדירה. בעוד שמרבית הדירות המוצעות היום באזור תל אביב כוללות חדרים קטנים מאוד, הדירות בהרצליה מרווחות יותר, הסלון רחב ידיים – ולעתים נוספת גם גינה אחורית נחמדה לילדים. אז מה צריך יותר מזה? במחיר הזהה לזה של דירת שניים וחצי חדרים בתל אביב (שבעבר הייתה נחשבת כדירת סטודיו) תמצאו כיום דירת ארבעה חדרים בהרצליה.

עיר שמשקיעה בתשתיות ובחינוך

קיימות סיבות רבות שבעטיין כדאי לעבור לגור בהרצליה; אחת הבולטות שבהן היא התשתיות הבנויות בה. בזכות חברות ההייטק הפועלות באזור, תשתיות האינטרנט המהיר חזקות בהרבה, והן משתדרגות מדי שנה. סיבה נוספת היא השקעתה של העיר בחינוך. עשרות גני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכוניים, ואפשרויות של השכלה גבוהה ואיכותית המושכות לעיר סטודנטים מרחבי הארץ, ואף סטודנטים זרים מהעולם כולו. הדבר מהווה יתרון משמעותי לא רק עבור הרוכשים דירות למגורים, אלא גם עבור רוכשי דירות להשקעה. נרחיב על כך מעט.

דירת 4 חדרים בהרצליה להשקעה

דירות להשקעה בהרצליה מניבות תשואה נאה, ואחוזי תפוסה גבוהים במיוחד. הביקוש העצום לדירות בשכירות מצד משפחות העובדות בעיר, מצד סטודנטים הלומדים במרכז הבינתחומי או מצד צעירים שעזבו את תל אביב, גרם לעלייה משמעותית במחירי השכירות, לצד קיפאון מסויים במחירי הרכישה. למעשה, ניתן היום לרכוש דירת ארבעה חדרים בהרצליה במחיר שנע בין 1.4 ל-1.8 מיליון שקלים. את הדירה שנרכשה אפשר להשכיר ב-5000 שקלים לפחות.

מגוון רחב של מקומות עבודה

נסיים בסיבה נוספת לרכישת דירת ארבעה חדרים בהרצליה. לצד חינוך איכותי העיר מציעה גם מגוון עצום של מקומות תעסוקה, החל מהרצליה פיתוח הכוללת אלפי מקומות פוטנציאליים, הקניון המקומי, בתי הספר והקרבה לערים נוספות בשרון כמו רעננה, כפר סבא ורמת השרון עוד מרחיבה אף יותר את ההיצע של מקומות העבודה בעיר. גם אם אתם עובדים ברמת החייל או בתל אביב, אתם נמצאים במרחק דקות ספורות מכביש החוף, כביש איילון וכביש 4, וכך יכולים להגיע מהעיר לכל מקום בתוך זמן קצר. אם עייפתם מהפקקים או מנסיעה ברכב הפרטי – בהרצליה פועלת תחנת רכבת פעילה במיוחד שתישא אתכם למחוז חפצכם.

לסיכום, אם אתם עדיין מתלבטים איזו דירה לרכוש – נמליץ בחום על דירת ארבעה חדרים בהרצליה, בין אם למגורים ובין אם להשקעה.

דירות אחרונות בשלב א
דירות 5 חד׳, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים > אכלוס 12/18
לפרטים נוספים לחץ כאן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

* שדות מילוי חובה